استراتژي بازاريابي پیامک تبلیغاتی شركت پنل ارسال پیامک ، طرحي كلي در مورد مشترياني كه شركت به آنها خدمت مي كند و نحوه ايجاد پیامک تبلیغاتی ارزش براي آنها را پنل ارسال پیامک ترسيم مي نمايد. پس از آن، بازارياب پنل ارسال پیامک به تهيه برنامه بازاريابي مي پردازد كه هدف آن ارائه ارزش مورد نظر به پیامک تبلیغاتی مشتري هدف ارائه مي باشد. برنامه بازاريابي، با عملي كردن استراتژي بازاريابي، رابطه با پنل ارسال پیامک مشتري را برقرار پیامک تبلیغاتی مي كند. اين برنامه از آميخته بازاريابي تشكيل شده كه مجموعه اي از ابزارهاي شركت براي اجراي استراتژي بازاريابي مي باشد. ابزارهاي اصلي آميخته بازاريابي به چهار گروه پیامک تبلیغاتی تقسيم بندي شده اند كه به چهار پنل ارسال پیامک پي معروف هستند : محصول، قيمت، محل و ترويج. شركت پیامک تبلیغاتی براي ارائه طرح ارزش خود به پنل ارسال پیامک مشتري، بايد ابتدا پيشنهاد ارضاي نياز را ايجاد كند(محصول). بايد تصميم بگيرد كه اين پيشنهاد پنل ارسال پیامک را به چه قيمتي عرضه مي كند(قيمت)؛ همچنين بايد در مورد نحوه ا رائه اين پيشنهاد به مشتري تصميم پنل ارسال پیامک گيري كند(محل). سرانجام، بايد با مشتري هدف در پیامک تبلیغاتی مورد پيشنهاد پنل ارسال پیامک ارتباط برقرار كرده و شايستگي پيشنهاد پیامک تبلیغاتی را به آنها نشان دهد(ترويج). سازمان بايد پنل ارسال پیامک همه اين ابزارها با هم تركيب كرده و برنامه بازاريابي ج امع و يكپارچه اي به وجود آورد كه ارزش مورد پیامک تبلیغاتی نظر را به مشتري انتخاب شده مخابره و ارائه كند.در فصل بعدي، برنامه بازاريابي و آميخته بازاريابي را با جزئيات بيشتري مورد بررسي قرار خواهيم داد.
مشاهده پست مشابه : درك بازار و نيازهاي مشتري